woensdag 30 maart 2016

Gehaakte Granny deken

Jarige vriendin


Deze deken heb ik meer dan een jaar geleden gehaakt. Ik vind het erg grappig om te zien hoe snel je vorderingen maakt en hoe gewoon deze deken nu is. Vorige jaar vond ik m nog vet gaaf om de woorden van de jongere generatie te gebruiken ;-) 
En nu vind ik deze granny's maar saai. Er zijn nog zoveel mooie steken die ik het afgelopen jaar ontdekt heb.

Deze  deken heb ik gehaakt voor een jarige vriendin. Zo een vriendin die alles al heeft en elk jaar sta ik weer voor de uitdaging; wat geef ik haar dit jaar. Vorig jaar had ik daar dus iets op gevonden ;-)



Mijn vriendin geeft ontspannings massages en heeft in haar huis hier een kamer voor ingericht. In de massage kamer heeft ze ook een bank staan waar mensen lekker kunnen zitten als ze even wachten op de persoon die "op de tafel ligt".  


En voor die mensen, en voor die bank; maar bovenal voor mijn vriendin heb ik een deken en kussen gehaakt in haar kleuren.

Ze was er blij mee, dus ik was weer geslaagd voor dat jaar ;-)

Geen opmerkingen:

Gratis patroon uilenkussen

Kleuren                    Zonnig geel, Mimosa geel, Sneeuw wit, Nacht zwart Haaknaald                5 Hoeveelheid katoen van elke b...